חברות סקרים
מה היא הסיבה שהסקרים שלכם לא יעילים? הטעות של כל חברה שבונה סקרים בעצמה. אם אתם רוצים שהעסק שלכם יצליח, אתם חייבים לערוך סקרים תכופים באמצעות חברות סקרים. לצערנו, חלק מהחברות לא מכירות בעובדה זו, וחלק נוסף לא מבינים למה הסקרים שהם עורכים לא מספקים להם מידע שימושי, וחוששים שהם ביזבזו את זמנם היקר. זה לא חייב להיות כך, וחבל מאד לוותר על אמצעי יעיל ואמין זה.
אז מה היא הטעות שגורמת לכם לא להפיק תועלת מהסקרים שאתם עורכים?
הטעות היא פשוטה: ערכתם את הסקרים לבד. וזה לא הצליח. תורת הסקרים היא תורה שלמה בפני עצמה, ומי שלא יודע איך לנסח נכון את השאלות ולא יודע לפענח נכון את התשובות – כנראה לא יפיק תועלת מהסקר שהוא ערך. לכן, קיימות בשוק חברות סקרים, שיודעות לערוך ולפענח סקרים באופן יעיל וכן מוכנות לקחת את האחריות לעריכת סקרים תכופים.
מחפשים חברות סקרים? הכירו את מרטנס הופמן
כשאתם בוחנים את התוצאות של סקר מסויים, אתם מסתכלים דרך חלון קטן אל החיים והמחשבות של הקהל שענה לשאלון. המידע הזה אכן שימושי, אך כדי שתוכלו לדעת אם הוא משקף את המציאות, וכדי לדעת אם משהו השתנה בינתיים, תצטרכו כנראה לערוך סקרים נוספים. כמובן, משימה זו גוזלת הרבה זמן, ולכן כדאי שכל בעל עסק שרוצה להצליח יפנה לחברות סקרים חיצוניות.
אנו במרטנס הופמן מומחים בניהול וייעוץ לעסקים. ניהול עסק בצורה הנכונה כוללת גם עריכת סקרים והפקת מידע אמין מתשובות העונים. לפני שאנחנו עורכים סקר, נשב יחד איתכם כדי לברר מה המטרות שלכם, ומה העסק שלכם צריך כדי להתחיל או להמשיך לפרוח. כשאתם מבקשים מאיתנו, מרטנס הופמן לערוך עבורכם סקרים, תוכלו לדעת שאתם בידיים מעולות ולהתרכז במשימות האחרות שיש לכם, מבלי לדאוג אפילו לרגע אחד אודות הסקרים. מרטנס הופמן תסכם אתכם כל כמה זמן אתם מעוניינים לערוך סקר ויחד נחליט על אמצעי הסקר המתאים ביותר לקהל היעד שלכם.
על חברות סקרים לא מוותרים, פונים למרטנס הופמן היום.
קראו עוד: חברות ייעוץ ארגוני
קראו עוד: חברה לניהול פרויקטים