סקר שביעות רצון
יש שני דברים שהם חשובים ביותר עבור כל עסק: העובדים, והלקוחות. כדי לשמור את האנשים שבשתי הקבוצות, עליכם לוודא שהם מרוצים. אחת הדרכים הטובות ביותר לדעת אם הקהל שלכם מרוצה היא לבצע סקר שביעות רצון. אך חשוב להבין, שכדי שהסקר שאתם עושים יהיה סקר יעיל, חייבים לשאול את השאלות הנכונות ובניסוח הנכון, וכן לתת לקהל היעד לענות בצורה שקלה ומספקת לכם את התשובות הנדרשות.
היום בעידן האינטרנט, העובדים והלקוחות שלכם ממילא כבר מדרגים אתכם. אף אחד לא מתבייש לתת המלצה (או דיס-המלצה) על חברה מסויימת. אדם שממליץ להתרחק מעסק מסוים חושב שהוא עושה "טובה גדולה" ומזהיר את הציבור מלהתעסק עם האדם/החברה הלא נכונים.
לכן, חשוב שתהיו מודעים למה שהם חושבים ומספרים כדי שתוכלו לשפר את השירות שלכם. ובנוסף, תקבלו בונוס: אם אתם עורכים סקר שביעות רצון ומגיבים כראוי לתגובות, הן הלקחות והן העובדים ירגישו שאכפת לכם.
סקר שביעות רצון עם מרטנס הופמן
אצלנו בחברת מרטנס הופמן אנחנו נשמח לערוך לכם סקר שביעות רצון, ולהציג לכם את ההתוצאות כך שתוכלו להפיק מהן תועלת מירבית. אמנם, לכאורה כל אחד יכול לקרוא את התוצאות של שאלון סקר שביעות רצון, אך פענוח לא נכון של התוצאות עלול להוביל להחלטות שגויות וכך להוריד את שביעות רצון של הלקוחות, דבר שהוא הפוך ממה שאתם מעוניינים להשיג. כשאנחנו אחראים על הסקר, אתם נושמים לרווחה.
אם אתם מעוניינים לערוך סקר שביעות רצון, כל מה שעליכם לעשות הוא להתקשר לחברת מרטנס הופמן ולבקש שנערוך בשבילכם את הסקר. אנחנו נשב איתכם ונברר מה הם הצרכים שלכם ושל העסק שלכם, נבנה סקר איכותי, נבקש מהקהל לענות, ולאחר מכן נשב לפענח את התוצאות של הסקר. אתם מקבלים תוצאות עם תובנות, וכל מה שעליכם לעשות הוא להוציא את ההמלצות לפועל.
אם אתם מעוניינים לערוך סקר שביעות רצון, פנו למרטנס הופמן - צרו איתנו קשר או השאירו פרטים ונחזור אליכם.
קראו עוד: ייעוץ ופיתוח ארגוני
קראו עוד: ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים