סקר שוק למוצר חדש
הכנסת מוצר חדש לשוק הצרכנות הוא אתגר לא פשוט כלל. לצרכנים השונים יש נטייה לנהוג בחשדנות כלפי מוצרים חדשים ונוהגים ליצרוך את המוצרים הקבועים שהם רגילים אליהם וכהר הוכיחו את איכותם. לכן, מוצר חדש שנכנס לשוק זקוק על פי רוב לשיווק אגרסיבי וקידום מכירות מאסיבי שיגרום לכניסתו לשוק, אך אם זאת יש לבצע זאת בצורה אינטיליגנטית ושקולה ולכן יש צורך לבצע סקר שוק למוצר חדש.
מכיוון שמכונת השיווק עובדת בעלויות גבוהות, יש לדאוג שהמוצר אופטימאלי ומתאים לשוק. לפני הכנסת מוצר חדש לשוק יש צורך לבצע סקר שוק שייתן אינדיקציה כללית לגבי יכולתו של המוצר להשתלב בשוק.
ביצוע סקר שוק למוצר חדש
חברת מרטנס הופמן, היא חברה וותיקה הפועל בישראל מאז 1978, זו חברה ששמה לה למטרה להיות חברת ייעוץ לעסקים השונים ולהוביל אותם במסלול הבטוח להצלחה. בחברה עובדים מספר גדול של מומחים בתחומי העסקים השונים ובשילוב ידיים, הם מעניקים שירותי ייעוץ ותמיכה עסקית על כל היבטיה לגופים שונים. החברה מתמחה בניהול פרויקטים מסוגים שונים ומעניקה מענה לצרכים המשתנים של העסקים הגדולים והקטנים בישראל. כמוכן, החברה מבצעת סקרים בתחומים רבים, לרבות סקרי שוק בכלל ובפרט סקרי שוק למוצרים חדשים.
סקר שוק למוצר עם מרטנס הופמן
סקר שוק למוצר חדש נבנה ומבוצע על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המתבססים על שיטות מחקר מתקדמות. תוצאות הסקר נבחנות ומנותחות לעומק ובאופן מקצועי שיש ביכולתו לתת אינדיקציה מלאה לפוטנציאל הקיים בשוק להצלחת המוצר החדש. מסגרת הסקר, מאפשרת שיפור המוצר והתאמתו לצרכים הקיימים בשוק ואף נגזרות ממנו דרכי השיווק הנדרשות על מנת להחדיר את המוצר לשוק ולהגדיל את הצריכה שלו באופן משמעותי.
חברת מרטנס הופמן מבצעת עבורכם את הסקר בצורה המקצועית והמהימנה ביותר ומציגה לכם את תוצאות הסקר ואת שיטות העבודה בצורה שקופה, רהוטה וברורה - וזאת על מנת שגם המסקנות יהיו ברורות ויעילות.
מעוניינים להכניס לשוק מוצר חדש וחוששים מהאופן שבו יתקבל בשוק? מעוניינים להכין את השוק לקראת קבלת מוצר חדש? פנו אלינו ואנחנו נבצע עבורכם את כל עבודות השטח הנדרשות על מנת שהמוצר החדש שלכם יצליח ויתקבל בשוק בצורה טובה. צוות המומחים של מרטנס הופמן מחכה לכם ומעוניין לצעוד אתכם יחד במסלול להצלחה.
קראו עוד: בחירת יועץ כלכלי
קראו עוד: ייעוץ פיננסי